Przedszkole w Kraczkowej Artykuł na stronie głównej Gminny Konkurs Recytatorski „Najbardziej lubiani poeci dla dzieci”

Gminny Konkurs Recytatorski „Najbardziej lubiani poeci dla dzieci”

30 czerwca miało miejsce rozstrzygnięcie Gminnego Konkursu Recytatorskiego „Najbardziej lubiani poeci dla dzieci”

Kategoria dzieci 3,4 letnich

I miejsce – Aleksandra Józefczyk Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wysokiej w wierszu Juliana Tuwima „Zosia Samosia”

II miejsce – Kasia Nycz Przedszkole Publiczne w Kraczkowej w wierszu Jana Brzechwy „Na straganie”

III miejsce – Aniela Skrobacz Przedszkole Publiczne w Kraczkowej w wierszu Władysława Bełzy „Modlitwa polskiej dziewczynki”

Kategoria dzieci 5,6 letnich

I miejsce – Łucja Skomra Przedszkole Publiczne w Kraczkowej w wierszu Marii Konopnickiej „Stefek Burczymucha”

II miejsce – Madzia Szpunar Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wysokiej w wierszu Jana Brzechwy „Tom”

III miejsce – Izabela Strawa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wysokiej w wierszu Marii Konopnickiej „Pranie”

Wyróżnienia

Mateusz Kuźmicz Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wysokiej w wierszu Stanisława Jachowicza „Chory kotek”

Jakub Falger Przedszkole Publiczne w Albigowej w wierszu Ewy Stadtmuller „Pokaż, pokaz marcu, co tam mieszasz w garncu”

Kasia Wojturska Przedszkole Publiczne w Albigowej w wierszu Stanisława Jachowicza „Wandzia”

Zuzanna Hawro Przedszkole Publiczne w Albigowej w wierszu Jana Brzechwy „Entliczek Pentliczek”

Emilka Skrobacz Przedszkole Publiczne w Kraczkowej w wierszu Jana Brzechwy „Żaba”

Domonik Nycz Oddział „0” przy Szkole Podstawowej w Kraczkowej w wierszu Jana Brzechwy „Leń”

About Post Author

Related Post

Rozstrzygninęcie konkursu na logo projektu Erasmus+ „Creating, experimenting and improving practicies in Early Childhood Education”Rozstrzygninęcie konkursu na logo projektu Erasmus+ „Creating, experimenting and improving practicies in Early Childhood Education”

8 listopada nastąpiło rozstrzygnięcie i uroczyste wręczenie nagród w konkursie na stworzenie logo do projektu Erasmus+ „Creating, experimenting and improving practicies in Early Childhood Education”. Było wiele emocji i nie

Translate »
Skip to content